Crowdfunding, het nieuwe toverwoord!

17 Mei

Normaal gesproken kun je altijd een blog over fruit, groenten, superfoods, recepten etc. verwachten maar deze keer gaat het over Crowdfunden.  Lees hier snel wat dit te maken heeft met al het bovenstaande.

Er wordt steeds vaker geschreven over crowdfunding en velen hebben daarover een mening. Maar wat is crowdfunding precies? Heel simpel; Financiering door de menigte. Als veel mensen geven aan een bepaald project, dan zou dat dankzij al dat geld samen van de grond kunnen komen. 

CrowdfundingPic2

Financieringen dus uit eigen netwerk. Mensen zoals klanten, zakenpartners, fans, liefhebbers, vrienden en familie kunnen bedragen investeren in het project.  De mensen die het meeste belang bij de onderneming hebben worden investeerders. Gebleken is dat deze investeerders nog een belangrijke rol vervullen (naast de financiële bijdrage) als eventueel ambassadeurs van het project.

Dit is crowdfunding in het kort. Je zal het steeds vaker tegenkomen aangezien het lastig is om in deze tijden tijden om een financiering te krijgen via de banken. Maar goed, wat heeft dit te maken met de sapjes? Nou ik wil jullie mededelen dat ik sinds deze week van start ben gegaan met de crowdfunding campagne via Crowdaboutnow.

logo_original

Ik heb namelijk een droom en dat is een eigen winkel met juicebar openen in Amsterdam. Een brandstore boordevol mooie ambachtelijke producten. Producten die je elders niet zo snel zal vinden. De bestaande sappen lijn wil ik gaan uitbreiden en daar heb ik dus hulp bij nodig, jou hulp!

Lees via Crowdaboutnow.nl meer over mijn droom en help mee deze te realiseren. Alle beetjes helpen, investeren kan al vanaf € 10,- en je ontvangt ook nog eens een rendement van 14% op de lening. Bovendien geef ik ook nog leuke en gezonde cadeau’s weg als beloning EN je kan ambassadeur worden van mijn merk, Sapas. Dus je kunt meedenken met leuke acties, blogs, nieuwe samenstelling van sappen en-of andere ideeën aandragen. Helemaal leuk toch?

foto 3

Dus help jij mij ook mee? Ik zeg doen;)

Geef een reactie

